home
magyar | english | deutsch
 
Feliratkozás a hírlevélre
Név:
E-mail:



 

INTÉZMÉNYVEZETŐ/TELEPHELYVEZETŐ HELYETTES munkatársat keresünk!

2017.08.21

A Magyar Vöröskereszt Budapest Fővárosi Szervezete intézményvezető/telephelyvezető helyettes munkatársat keres.

Munkáltató: Magyar Vöröskereszt Budapest Fővárosi Szervezet

Munkakör:  intézményvezető/telephelyvezető helyettes (magasabb vezető) a Magyar Vöröskereszt Budapest Fővárosi Szervezet által fenntartott hajléktalanellátó intézményben

Leírás:

Az új munkatárs feladatai:

  • a hajléktalanellátó intézmény/telephely feladat-ellátásának megszervezése, irányítása,
  • a munkatársak szakmai munkájának megszervezése, felügyelete és koordinálása a vonatkozó jogszabályi előírásoknak megfelelő módon,
  • elkészíti, illetve aktualizálja a hatályos jogszabályok által előírt, az intézmény/telephely működéséhez szükséges dokumentumokat (Pl: Szakmai Program, egyéb szabályzatok stb.) és gondoskodik azok betartásáról, végrehajtásáról,
  • adatszolgáltatás a fenntartó és egyéb hivatalos szervek felé,
  • az intézményben/telephelyen folyó gazdasági tevékenység megszervezése, irányítása és ellenőrzése,
  • az intézmény/telephely más szervek felé történő képviselete,
  • forrásbővítés (pályázatfigyelés, pályázatírás, támogatók felkutatása, külső pénzügyi források keresése),
  • a munkafegyelem, valamint a munka- tűz- és vagyonvédelmi előírások betartásáról való gondoskodás.
Pályázati feltételek:
  • befejezett felsőfokú szociális végzettség (diploma),
  • szociális szférában eltöltött legalább öt év szakmai tapasztalat,
  • legalább egy év vezetői tapasztalat szociális szférában,
  • vezetői készség,
  • kiváló szervezőkészség,
  • kiváló kommunikációs- és kapcsolatteremtő képesség, mind írásban, mind szóban,
  • készség csapatmunkában történő részvételre,
  • kiváló számítástechnikai ismeretek (szövegszerkesztés, táblázatkezelés, Power Point, internet-használat),
  • büntetlen előélet, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
  • nyilatkozat, hogy nem áll cselekvőképességet érintő gondnokság alatt.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • szociális szakvizsga megléte hajléktalanellátás témacsoportból (amennyiben nem rendelkezik szakvizsgával, a megbízást, kinevezést követő három éven belül köteles szociális szakvizsgát letenni),
  • nonprofit szervezetnél szerzett tapasztalat,
  • német és/vagy angol nyelvismeret.

Bérezés:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.  
    Jelentkezés módja:  allaspalyazat@voroskeresztbp.hu e-mail címen, a munkakör megjelölésével, részletes motivációs levéllel, részletes szakmai önéletrajzzal és a képesítést igazoló okiratok másolatával.

    Kiválasztás módja: A jelentkezőket kétfordulós interjún hallgatjuk meg. A második fordulóra kiválasztott jelölteknek szükséges az adott intézmény/telephely vezetésére, fejlesztésére vonatkozó szakmai terv elkészítése a megadott határidőre.

    Jelentkezés feltételei: A pályázati kiírásban megadott dokumentumok hiánytalan benyújtása.

    Jelentkezés határideje:  2017. szeptember 15.

    Munkába állás ideje: 2017. október

    Kontakt: Mészáros Andrea

    Kontakt e-mailallaspalyazat@voroskeresztbp.hu

    Kontakt cím: 1051 Budapest, Arany János u. 31.

    A pályázat kiírója fenntartja a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.